Marketing

Premium Fashion Brands si pro rozesílání newsletterů vybral Clever Monitor

Největší česko-slovenský řetězec s dostupnou luxusní módou Premium Fashion Brands si pro rozesílání newsletterů vybral českou internetovou platformu Clever Monitor.

Přechodem na novou technologickou platformu od Clever Monitoru tak řetězec ztrojnásobil míru otevření a prokliku svých e-mailových kampaní.

Přímou a personalizovanou komunikaci s členy zákaznického programu Premium Fashion Brands zajišťuje nově česká internetová platforma Clever Monitor. Cílem spolupráce s módním řetězcem není pouze zajištění přednostních informací o nových kolekcích, mimořádných nabídkách a eventech, ale především zajištění vysoké míry doručitelnosti obsahu do schránky odběratele, dále bezchybné zobrazování e-mailingových šablon, příprava řešení na GDPR nařízení a jeho dopadům na poskytnutá data třetí straně nebo export databáze zákazníků z CRM systému klienta.

Pro zvýšení míry doručitelnosti jednotlivých e-mailů byla využita funkcionalita “AI delivery”, která zajišťuje doručování obsahu do schránky odběratele v nejlepší den i čas na základě odběratelovy aktivity.

Původní e-mailingová technologie řetězce Premium Fashion Brands vykazovala v průměru míru otevření 11 % a míru prokliku 3,1 %. Po implementaci nové technologie od Clever Monitoru a dvouměsíčním provozu pak zvýšení míry otevření na 23,0 % a míru prokliku na 9,7 %. Spam tvořil pouhých 0,01 %.

„Díky platformě Clever Monitor a obsahovým úpravám v oblasti e-mailingové komunikace nám téměř okamžitě narostly objednávky z těchto kampaní o více než 108 procent,“ potvrdil ředitel on-line marketingu Jaroslav Kaucký.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *