Každoroční soutěž IEA ohodnotí efektivní a přínosná internetová řešení a užitečné online aplikace. Zúčastnit soutěže se mohou nejen firmy či agentury, ale také neziskové organizace nebo fyzické osoby a to jak z Česka, tak i ze zahraničí.
Soutěžit se v tomto ročníku bude v 9 kategoriích, mezi kterými nechybí cena o nejlepší online obchod, spotřební zboží, auto moto a kategorie společnost a kultura.
“Od naší účasti v soutěži si slibujeme zájem a přízeň nových zákazníků,” říká Štěpán Martínek z firmy Onlio, která se soutěže pravidelně účastní.
“Jde o prestižní a objektivně hodnocenou soutěž, v které vítězí efektivita a přínos řešení. To jsou atributy, které by měl každý zadavatel považovat za prioritní. Proto je ocenění v soutěži pro mne osobně dokladem osvědčeného a profesionálního dodavatele nebo agentury,” doplňuje Ing. Leoš Špachta z Media Factory a člen správní rady Asociace.biz
Soutěž Internet Effectiveness Awards si klade za cíl oceňovat internetová řešení, která mají měřitelný výsledek. Protože jde o efektivitu a užitečnost, a nikoliv o velikost či rozsah řešení, jsou vedle sebe hodnoceny firmy bez rozdílu jejich velikosti.
Projekty je možné přihlašovat do 31. ledna 2015. Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční v dubnu 2015 na galavečeru v Praze.