Reklama

Reklama, kterou nikdy neuvidíte

„Nic na vás nehrajeme“, tak zní název nového komunikačního konceptu společnosti Bohemia Energy, který se poprvé v médiích objevila v pondělí 25. června. Jedná se o ojedinělý koncept reklamy, kterou se nikdy nepodařilo natočit, ale přesto je v médiích vysílána. Hlavními postavami jsou Pavel Liška a Marek Daniel.

Kampaň se tematicky zaměřuje na boření mýtů, které kolem dodávek energií stále panují, a rovněž na klíčové benefity, které Bohemia Energy svým zákazníkům nabízí. Hlavním cílem je tak posílení znalosti značky a jejího pozitivního vnímání a také podpořit prodejní aktivity v rámci všech obchodních kanálů.

Koncepčně je celá kampaň o natáčení reklamy týkající se dodávky energií. Nikdy však není vidět finální výsledek, ale pouze příprava na natáčení televize, videa či nahrávání radiových spotů. Kreativně se jedná o vztah mezi režisérem a hercem. Hercem, který se snaží hrát, přestože má být hlavně zcela přirozený, prostě nehrát. Stejně tak nic nehraje ani Bohemia Energy, ale naopak poskytuje svým zákazníkům služby za těch nejlepších možných podmínek.

Bohemia Energy poprvé ve svých reklamách spolupracuje s významnými českými herci. „Pavel Liška a Marek Daniel jsou výborní herci a geniálně jim to spolu funguje. Velká část z toho, co uvidíte na obrazovkách, je výsledkem jejich improvizace. Můj obdiv má i režisér Pavel Nosek, který je oba dokázal ukočírovat a nenechal je utéct z reklamního konceptu,“ říká Robert Chmelař, marketingový ředitel Bohemia Energy.

„Letos plánujeme představit postupně dva TV spoty a příští rok navázat minimálně dalšíma dvěma,“ upřesňuje Robert Chmelař a dodává: „Kombinace televize a internetu se dlouhodobě ukazuje jako nejefektivnější s tím, že doplnění rádiem dává kreativě postavené na konverzaci dodatečný zásah. Rádio je obecně neprávem opomíjené médium, na rozdíl od venkovní reklamy, se kterou nepočítáme vůbec.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *