Reklama

SodaStream startuje kampaň s novými televizními spoty

Značka SodaStream zahájila v březnu prvním spotem televizní kampaň, která poběží na stanicích skupiny Nova a Prima Group. Televizní kampaň potrvá celý rok a SodaStream v ní sází na osvědčené akcentování domácího pohodlí při přípravě perlivé vody bez tahání lahví.

„Strategie, při níž zdůrazňujeme komfort domácího prostředí a ušetření námahy, se naší značce dlouhodobě osvědčila a sázíme na ni znovu. Již několik let přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích. Domníváme se, že i kvůli aktuální komplikované době se podaří oslovit zákazníky připomenutím alternativy k návštěvě obchodů,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Spoty vznikají v Izraeli, ústřední postavou je herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook, kterou můžeme u nás znát např. z hororového snímku V zajetí démonů. Hlas české verzi propůjčila René Slováčková.

Hlavní postavou obou spotů je mladá žena, která ukazuje, že prostřednictvím jednoduchých kroků lze skloubit téměř nemožné – potěšit velkou skupinu dětí i získat čas pro sebe sama. Se spoty SodaStream se budou televizní diváci setkávat na stanicích skupiny Nova a Prima Group během celého roku.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *