Branding

Společnost Roland Berger mění svou značku

Poradenská společnost Roland Berger mění svou značku na trhu. „Titanium B“ kombinované s názvem Roland Berger tvoří nové logo přední mezinárodní poradenské firmy evropského původu. Roland Berger rozšiřuje portfolio svých služeb daleko za hranice klasické poradenské firmy.

Díky nové kombinaci poradenství, technologie a kapitálu poskytuje Roland Berger svým klientům ucelené spektrum služeb s vysokou přidanou hodnotou. Iniciativy jako nová evropská digitální platforma Terra Numerata™ ukazují zkušenosti a znalosti v oblasti digitalizace, nových technologiích a nových obchodních modelech. Výrazem změny identity společnosti mění Roland Berger své logo – potřetí od doby, kdy byla společnost před 50 lety založena.

„Aby byli schopni naši zákazníci v těchto rozbouřených dobách uspět na trzích, kde působí, jsme přesvědčeni, že potřebují poradce, kteří přicházejí s inovativními přístupy a jsou zaměření na hodnoty,“ říká Charles-Edouard Bouée, CEO Roland Berger. „Rebranding společnosti je naplněním naší vize být vždy o krok napřed a díky inovativním impulzům vytvářet pro naše zákazníky řešení s přidanou hodnotou.“

„Ttitanium B“ je symbolem pro výjimečnost a sílu. Titan je tvrdý cenný kov, který se, ve formě slitin s dalšími prvky, používá v mnoha průmyslových odvětvích, jako např. doprava, farmacie nebo zdravotnictví. Jako takový reprezentuje živost, přizpůsobivost, odolnost a houževnatost společnosti a zároveň velkou motivaci firmy pracovat s partnery napříč odvětvími, regiony a zeměmi s cílem vytvářet na míru šitá řešení.

„V Roland Berger soustavně pracujeme na tom, abychom poskytovali řešení, která budou reflektovat potřeby našich klientů na stále více globalizovaných trzích,“ uvedl Philip Staehelin, Managing Partner Roland Berger Czech Republic

Čtěte také