Branding

Na trh hygieny pro ženy vstupuje řada Idelyn Beliema

Nejnovějším krokem společnosti Walmark je rozšíření portfolia péče o ženské intimní zdraví, kde firma představí hned tři nové produkty. Od června 2015 je bude prodávat pod značkou Idelyn Beliema.

“Jsme velmi rádi, že díky naší poslední inovaci můžeme vyjít vstříc našim spotřebitelkám a nabídnout jim dosud chybějící řešení na trhu ženského intimního zdraví v regionu Střední a Východní Evropy (CEE),” řekla Zuzana Nováková, ředitelka marketingu firmy Walmark.

Jedno ze zásadních zjištění, které vzešlo z průzkumu pro novou značku Idelyn Beliema, byla potřeba žen najít řešení, které si poradí s oběma druhy vaginální infekce, bez ohledu na to, zda je způsobena bakteriemi nebo kvasinkami. Touto myšlenku výzkum nakonec skutečně potvrdil zjištěním, že je pro ženy náročné tyto dvě onemocnění odlišit. Často tedy zápasí s tím, že nezvolí správnou léčbu, a to ani na základě svých vlastních zkušeností získaných v minulosti.

Během přípravné fáze uvedení přípravků Idelyn Beliema věnovala společnost Walmark zvláštní důraz na tvorbu kompletní produktové nabídky, která si efektivně poradí s oběma typy infekce. V obou případech zbavují přípravky Idelyn všech nežádoucích projevů intimní nepohody a navíc pomáhají ženu chránit.

Produkty Idelyn Beliema uváděné nyní na trh byly vyvinuty ve spolupráci s gynekology a jsou díky regionálním pobočkám firmy k dostání současně v osmi státech: v Česku, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Litvě, Lotyšsku a v Estonsku.

“Uvedení značky Idelyn na trh je zásadním prvním krokem našich aktivit v tomto segmentu. Naším cílem je z nového brandu vybudovat vedoucího hráče na rostoucím trhu ženského intimního zdraví,” řekl Jorge C. Manuel, generální ředitel firmy Walmark.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!