Branding

OREA HOTELS přichází s novým logem a názvem

Hotelový řetězec OREA HOTELS nastoupil cestu ke změně. Pod novým vedením generální ředitelky Vladany Horákové se začíná tento projekt hotelového řetězce razantně měnit. Zásadní změnou projde logotyp, který ve spojení 3 prstenců nově vyjadřuje krédo řetězce – pevné spojení 3 klíčových pilířů úspěchu: hosté, zaměstnanci a investoři.

Podle Horákové je nejvyšší čas oprostit řetězec OREA od minulosti a nastoupit cestu změn vedoucích k orientaci na zákazníka, vzdělávání zaměstnanců a nových investičních příležitostí, vedoucích k rozvoji, akvizicím a růstu celého řetězce.

oreahotels_logo

Další změnou je i aktualizace názvu, který nově zní OREA HOTELS & RESORTS. „Náš řetězec nenabízí jen standardní ubytování, ale komplexní nabídku zábavy, sportu, odpočinku a relaxace,“ říká Horáková. OREA hotely v Krkonoších, Vysočině a Šumavě plným právem zasluhují název RESORT, neboť nabízí rodinnou zábavu, animační programy a kvalitně vybavená wellness centra.

Čtěte také