Marketing

Trendová novinka od Semtexu: funkční voda Semtex Street

Funkční vody patří zejména v zahraničí mezi rychle rostoucí kategorie nealkoholických nápojů. Nyní do tohoto segmentu v Česku vstupuje výrazný hráč – značka Semtex patřící do portfolia společnosti Kofola.

Ta chce tento typ nápojů nabídnout i českým spotřebitelům. „Semtex Street Water je funkční neperlivá voda. Obsahuje látky, které podporují vybrané funkce lidského těla. Náš tým jednotlivé varianty cíleně vyvinul tak, aby vyhovovaly požadavkům generace Y a Z, ať jsou to sportovní nadšenci, nebo třeba lidé, kteří se potřebují maximálně soustředit a odbourat únavu,“ představuje vznik nového nápoje manažer značky Semtex Aleš Hladil.

Lidé si mohou koupit tři varianty funkční vody Semtex Street Water. „Jednotlivé verze jsme připravovali tak, aby vyhovovaly různým situacím v životě aktivních spotřebitelů. Každá příchuť má specifické složení a účinky, takže si každý může vybrat takovou, kterou v daný moment potřebuje,“ vysvětluje Aleš Hladil.

Varianty Semtex Street Water se liší nejen příchutí, ale také obsahem funkční složky. Každý druh je vhodný pro jinou příležitost:
• Focus s příchutí grapefruitu obsahuje hořčík. Ten pomáhá rychleji odbourávat únavu a přispívá k lepší pozornosti.
• Recover s příchutí manga je izotonická voda s aminokyselinami BCAA, které podporují regeneraci svalů po fyzickém výkonu.
• Immunity s mandarinkovou příchutí obsahuje vitamíny B3 a B9, posilující imunitní systém.

Všechny varianty jsou neperlivé a bez konzervantů. Na rozdíl od zavedené řady nápojů je Semtex Street Water také bez kofeinu a taurinu. Vyrábí se v praktických lahvích o objemu 750 ml se sportovním uzávěrem sportcap. K dostání je již nyní v obchodních řetězcích, internetových obchodech a na čerpacích stanicích.

Semtex si jako vždy při vývoji nového produktu tradičně vyhrál nejen s obsahem, ale také s designem. Nová funkční voda má stylovou lahev i etiketu, kterou – stejně jako kompletní vizuál kampaně – připravilo grafické studio LineArt. Design vyjadřuje hlavní atributy nového produktu: mládí, nespoutanost a aktivní životní styl.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *