Marketing

Coca-Cola představuje originální kolekci drinků Coke & Roll

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v rámci své letní kampaně připravila ve spolupráci s profesionálním barmanem Tomášem Kubíčkem dvě řady perfektně namixovaných drinků s názvem Coke & Roll.

Zákazníci si mohou vybrat mezi drinky ze sady Coke & Roll Classic a Coke & Roll Premium, jejichž základní receptury jsou nealkoholické, přidáním doporučeného alkoholu se však vytvoří rovněž vynikající alkoholické drinky. Neoddělitelnou součástí zážitku je servírování ve speciální Coke & Roll sklenici, která svým designem podtrhuje prémiovost připravených drinků a podporuje rozvinutí chutí a vůní.

„Chceme našim zákazníkům nabídnout možnost vychutnat si své oblíbené nápoje v nových variacích. Coke & Roll drinky jsou ideální volbou pro všechny, kteří hledají lehký a osvěžující nealkoholický nebo i alkoholický nápoj s originální chutí a nápaditým vzhledem. Drinky poskytují nevšední zážitek z konzumace, zároveň jsou ale poměrně snadné na přípravu i servis a pracují s ingrediencemi, které jsou běžně dostupné v každém baru či restauraci. Základ nápoje vždy tvoří buď Coca-Cola nebo Kinley,“ říká Jana Haščíková z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Každý z drinků obou řad je sestaven tak, aby fungoval jak v nealkoholické variantě, tak s přidáním vybraného alkoholu. První řadou je Coke & Roll Classic, sada šesti osvěžujících a chuťově originálních drinků, jejichž příprava je velmi snadná, rychlá a nevyžaduje barmanské zkušenosti nebo dovednosti. Druhou řadu Coke & Roll Premium tvoří sada o osmi recepturách, které jsou nepatrně náročnější na přípravu i suroviny, nabízí však ještě rozvinutější portfolio chuťových kombinací. Najdeme zde variace s bílým rumem, irskou whiskey, vodkou, ginem, skotskou whisky, bourbonem i tequillou. Autorem receptur je profesionální barman Tomáš Kubíček.

„Pro Coke & Roll jsem se snažil vytvořit inovativní drinky, jež odpovídají nejnovějším trendům, zároveň se ale připravují z běžně dostupných surovin,“ říká Tomáš Kubíček a pokračuje: „Cílem bylo zajmout všechny smysly a vytvořit koktejl zajímavý po vizuální i chuťové stránce. Drinky se proto podávají v balonové sklence, která kromě skvělého vzhledu dokáže udržet sycený nápoj dlouho svěží a vyzdvihuje jeho aroma.“

Na podporu kampaně Coke & Roll vytvořila Coca-Cola speciální webové stránky www.cokeandroll.com, kde zákazníkům představuje hlavní myšlenku projektu i jednotlivé drinky a jejich receptury. U každého z nich je navíc k dispozici video s detailním postupem přípravy. Komunikaci Coke & Roll u partnerských podniků podpoří Coca-Cola svými speciálními Coke & Roll sklenicemi a dalšími propagačními materiály.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *