Skupina UNIQA spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Upozorňuje na širší dosah pojištění, které umí nejen ochránit proti rizikům, ale skutečně pomoci i při každodenních karambolech.
Chce veřejnosti ukázat, pojišťovna umí být spolehlivým partnerem nejen při krizových okamžicích škody, ale i v běžném životě.
Očekávání klientů se za poslední roky podstatně posunulo. Mají mnohem vyšší nároky a jsou informovaní. Váží si svého času, a proto stojí o jednoduché a srozumitelné služby, a to i ve finančním sektoru. „Zákaznické preference a zkušenosti dlouhodobě průběžně sledujeme. Snažíme se změnit naše pojistná řešení a služby tak, aby je vnímali jako opravdovou pomoc s přidanou hodnotou. Naše kampaň představuje jeden produkt Domov & bezpečí v naší nabídce, jenž byl už s tímto záměrem vyvinutý,“ řekla Ganna Pidgorna, členka představenstva UNIQA odpovědná za úsek People, Brand and Sustainability.
Nová komunikační vlna běží v Česku (i na Slovensku) od poloviny a potrvá do konce roku. Na TV kanál NOVA byl nasazen 30sekundový spot „Společně žijeme klidněji“; kampaň je naplánována na 4 týdny v rozmezí září až říjen 2023. V ČR využijeme i formát HbbTV na kanálu TV Prima jako výhodné spojení reklamní komunikace a TV obrazovky.