banner_left
Internet

V květnu využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 622 milionů korun

V květnu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 622 milionů korun, což představuje meziměsíční nárůst o 18 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

V meziměsíčním srovnání vzrostla ceníková hodnota využitého online inzertního prostoru o 18 %, ve srovnání meziročním však pozorujeme změnu pouze minimální (nárůst oproti loňsku činí 1 %).

Na první pozici v žebříčku zadavatelů zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil online prostor v hodnotě 29,6 milionů korun. Druhou příčku obsadila společnost HP Tronic Zlín s inzercí v hodnotě 14,9 milionů korun. Na místě třetím pak skončila Ford Motor Company, která v květnu vystavila reklamu za 13,2 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v květnu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 569 milionů korun.

MEDIARESEARCH

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *