Branding

Z Digital Brain se stává Brain One

Po čtyřech letech od svého vzniku prochází agentura Digital Brain výraznou proměnou, kterou odráží i změna názvu na Brain One. Agentura se na začátku zaměřovala hlavně na digitální kampaně.

Ale svým klientům už déle než dva roky nabízí kompletní budování značek. Od strategie, přes vytvoření konkurenční výhody, až po exekuci kreativních kampaní. Svou změnu bude Brain One stávajícím i případným novým klientům komunikovat prostřednictvím cílené kampaně.

“Každý rok jsme rostli o vyšší desítky procent. V rychlém vývoji jsme hledali fokus a sami sebe se ptali, jak bychom mohli být lepší partneři pro naše klienty. Položili jsme si stovky otázek, než jsme našli tu nejodvážnější: “Co když je marketingová komunikace k ničemu, pokud značka nedokáže přinést zákazníkovi větší hodnotu než konkurence?” říká Martin Zdražil, spolumajitel Brain One. Agentura má za sebou více než dvě stě českých i mezinárodních projektů. V současné době v Brain One pracuje 16 lidí, kteří jsou složeni z business a brand stratégů, kreativců, výzkumníků i odborníků na inovativní technologie.

Agentura staví kampaň na odvážných otázkách. Protože právě ty podle Brain One podporují inovace značek. Tým Brain One pro tuto příležitost vytvořil fyzickou i digitální karetní hru “WHAT IF”. Nástroj, díky němuž je možné během pěti minut vygenerovat desítky odvážných otázek. Ty mají vyvolat “out-of-the-box” přemýšlení – co všechno je možné s danou značkou podnikat a kam ji dál rozvíjet. Hravou formou tak kartičky symbolizují reálný proces, kterým experti z Brain One budou provázet své klienty při budování hodnotných značek, jejich změnách a dosahování jejich cílů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *