Branding

Zemský řemeslný pivovar představil nové logo

Zemský řemeslný pivovar představil na Českém pivním festivalu na Letné své nové logo. Zároveň uvedlo své inovované India Brown Ale a představil plány na rekonstrukci Dominikánského dvora.

Ken Rose, společník Zemského řemeslného pivovaru a expert na marketing k logu uvedl:

„Hlavním motivem psa v logu s hořící pochodní v tlamě je Domini Canes, “pes boží”, znak Dominikánského řádu (traduje se, že matka Sv. Dominikána měla vidinu, jak jí pes s hořící pochodní v tlamě vyskakuje z lůna a podle toho ho pojmenovala „Dominicanus“). Tato symbolika historicky provázela výrobu piva Dominikánského řádu a nyní střeží odkaz Zemského řemeslného pivovaru. Logo vyšlo z veřejné soutěže a průzkum zahrnující přes 500 respondentů jednoznačně poukázal, že hlavní cílová skupina pro piva řemeslného typu preferuje právě toto logo. Musím říci, že jsem měl možnost pracovat na marketingu pro značku Jack Daniels globálně, ale jak říkáme v angličtině, toto je „the dogs bollocks“ [idiom v Aj označující, že je něco „nejlepší“ – hříčka na téma loga].

zemskyfestival

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *