7. ročník největší e-commerce akce na českém trhu E-commerce forum (www.ecommerceforum.cz) se bude konat 28. a 29. května 2014, tentokrát poprvé v moravské metropoli. Připraveny jsou bloky napínavých a inspirativních přednášek i praktické dílny pod vedením zkušených mentorů, kteří vás provedou úskalím e-commerce podnikání v Čechách.
Nedávejte si skromné cíle! Ať už jste marketér, manažer, majitel e-shopu či franšízy, stratég značky nebo retailový hráč zasloužíte si vědět, jak se stát nejlepšími od těch nejpovolanějších. Co třeba dělat proto, abyste byli nejlepšími on-line obchodníky? (Darko Butina, Experienced Buds Consulting). Musíte znát i princip, jak re-marketingem nenecháte zmizet zákazníky, kteří k vám už jednou přišli (novinky z Google.cz). Jitka Dvořáková (CZC.cz) vás pozve na dobrodružnou výpravu z retailu do e-commerce a zpět. A nesmíte chybět na přednášce o shopper marketingu (Philips).
„Chcete-li mít konkrétní a pozitivní výsledky svých e-commerce aktivit, je dobré se inspirovat a učit od těch, kteří uspěli. Na e-commerce fóru jdeme k věci a neplýtváme plytkými slovy,“ říká Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, spolupořadatele akce. „Vývoj v e-commerce každým rokem přináší nové poznatky, jak nejlépe provozovat e-shop a jak například zlepšit jeho výsledky podle správného řízení sortimentu, cen, nákupu, zákaznického servisu apod.,“ dodává Tomáš Hájek, ředitel asociace ADMEZ.
Nový koncept sdílení zkušeností – pracovní dílny s mentory
Jaké jsou trendy a budoucnost v doručování zásilek? Jak skloubit online a offline a jak do byznysu zapojit emoce? Co segmentace a zákaznický support na sociálních sítích? Jak pracovat s případným investorem a na co se připravit?
Konkrétní otázky si žádají konkrétní odpovědi. A na to je nejlepší komunikace face to face.
Série workshopů pod vedením zkušených mentorů – to je novinka, se kterou se každý účastník E-commerce fóra setká a kde se rozhodně nudit nebude. Praktické zkušenosti a znalosti si v rámci workshopů vymění celá řada osobností českého on-line byznysu – Ondřej Vaňha (obchodní ředitel DPD), Kamil Demuth (marketingový ředitel CZC.cz), Adam Zbiejczuk (blázen do sociálních sítí, KII), Tomáš Jindříšek (šéf Dark Side), Jiří Hlavenka (investor, Fayn Telecommunication), Eva Vašková Čejková a Helena Plívová (šéfky Ženy s.r.o.), Vít Horký (šéf Brand Embassy), Jan Penkala (šéf Acomware), Pavel Doležal (známý vizionář a investor, Netmail), Jan Matoušek (majitel Datamind) nebo Tomáš Braverman (ředitel Heureka CZ a SK).