Společnost Cereal Partners Czech Republic – Nestlé Česko spustila kampaň na podporu skupiny produktů cereálních snídaní oblíbených značek FITNESS, NESQUIK, CHOCAPIC, LION, CINI MINIS, CHOCA MINIS a CHEERIOS s novou recepturou.
Hlavní změnou je použití odlišné technologie výroby a speciální označení těchto plně celozrnných produktů. Součástí zaváděcí kampaně je založení zpravodajské agentury Z.R.N.O., která se zaměří na osvětu a produkování zpráv z oblasti cereálií a zdravé výživy.
Nová receptura spočívá ve zvýšení podílu celozrnné složky v cereáliích. Znamená to, že kromě vysokého obsahu vitamínů a minerálů, kterými jsou produkty obohacovány, obsahují cereálie Nestlé nově také vyšší podíl celozrnné mouky a tím i více prospěšné vlákniny. „Dosahujeme toho technologií zpracování celého zrna, to znamená všech jeho částí – otruby, endospermu i klíčku. Tyto celozrnné výrobky jsou viditelně označeny speciálním logem se žlutým klasem na zeleném podkladu. Na českém trhu jsou k dostání od ledna 2006,“ dodává Renata Indrová, brand manager společnosti Nestlé Česko.
Společnost Cereal Partners Czech Republic – Nestlé Česko se rozhodla pojmout kampaň poněkud netradičně. Kromě typických televizních spotů, klasické inzerce a in-store forem propagace se kampaň opírá také o neobvyklou PR kampaň.
„Soustředili jsme se na osvětu v oblasti zdravých stravovacích návyků. Hlavním pilířem PR kampaně je zpravodajská agentura Z.R.N.O., která vznikla za účelem šíření informací o cereáliích, jejich vlivu na zdraví a o zdravé výživě obecně,“ vysvětluje Mgr. Vladimír Věrčák, tvůrce myšlenky kampaně a ředitel agentury T.T.V. Public Relations.
Právě agentura Z.R.N.O. a Nestlé (jako partner) byli iniciátory „kulatého stolu“ na téma „Cereálie v každodenním životním rytmu“, který 17. ledna celou kampaň odstartoval. Cílem bylo přítomným zástupcům médií vysvětlit důležitost pravidelné konzumace celozrnných potravin, vliv stravovacích návyků na zdraví a význam glykemického indexu potravin. Odbornou část prezentace zajišťoval Mgr. Pavel Suchánek z Institutu klinické a experimentální medicíny a registrovaná nutriční terapeutka, paní Lucie Růžičková.
Další části kampaně tvoří zpravodajské sloupky v magazínech pro ženy a o zdravé výživě, elektronický bulletin E-news Z.R.N.O. a soutěže na internetu.
– red –















Follow

