Od poloviny dubna startuje nová kampaň České pojišťovny, kterou připravila agentura Mather Communications, člen komunikační skupiny Mather. Tato kampaň přidala do komunikace České pojišťovny zcela nový prvek. Nabízí klientům získání přímé výhody v podobě až 50% bonusu, který může držitel nejvyššího bonusu poskytnout dalším třem členům rodiny, kteří si nově sjednají povinné ručení. Vysílání TV spotů na TV Nova a TV Prima doplní outdoorové plochy, tisková inzerce, letáky a plakáty na obchodních místech a v závěru měsíce i rozhlasové spoty a internetová kampaň ve formě interaktivních bannerů. Autorem scénáře je Jiří Langpaul, kreativní ředitel skupiny Mather, režie se ujal norský režisér Oistein Borge a hlavní vizuál tiskové inzerce je od známého fotografa Jiřího Turka.
„Nejlepší řidič v rodině si zaslouží péči a náklonnost, protože může ostatním členům rodiny předat až 50% slevu na nové povinné ručení. Přitom obvykle takto vysoký bonus řidiči získávají až po několika letech bezeškodního průběhu smlouvy. Slevu díky bonusu může tedy mít jak nejlepší řidič v rodině, tak i její až tři další členové,“ upřesňuje hlavní sdělení jarní kampaně České pojišťovny Jan Fišer, manažer marketingových projektů z České pojišťovny. TV spot podle scénáře Jiřího Langpaula a pod taktovkou norského režiséra Oistena Borge vznikl během dvoudenního natáčení v Praze. Hlavní hrdina spotu, pan Roman Krása, si zahrál dokonce trojroli. Hraje zároveň také svého otce a mladšího bratra.
Kampaň poběží v médiích v následujících dvou měsících. Hlavní část kampaně se odehraje formou TV spotů, doplněná o venkovní plochy a tiskovou inzerci. Rádiové spoty a interaktivní bannery se přidají od 27. dubna. Fotograf Jiří Turek, který je autorem hlavního vizuálu tištěné inzerce, se proslavil například dvojnásobným vítězstvím v soutěži Czech Press Photo. „Rozhlasová reklama v této kampani využívá netradičního nasazení. V první fázi zazní nejdříve dva 15´´ spoty jako upoutávka a až poté samotný 20´´ spot a to vše v jednom reklamním bloku. Ve druhé fázi pak posluchači uslyší nejprve jeden 15´´ spot následovaný 20´´ spotem,“ dodává Kateřina Hučková, Media Manager z agentury Mather Communications.
-red-















Follow

