Reklama

HP spouští další tvůrčí video soutěž

Společnost Hewlett-Packard dnes oznámila, že spouští další video soutěž, která dává mládeži v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) šanci sdělit HP ty nejúžasnější věci, které by mohla dělat s počítačem. Tato soutěž, součást kampaně HP Listen 2U, dává mladým šanci projevit svůj talent, kreativitu a důvtip.

Mladí lidé žijící ve zmíněném regionu se mohou do soutěže zapojit zasláním maximálně 30ti vteřinového videa s námětem: ‚Nejúžasnější věc, kterou byste si přáli dělat se svým počítačem‘ na adresu projektu Listen 2U na YouTube. Devět finalistů obdrží počítač HP Pavillion dv2 Entertainment PC a vítěz získá HP TouchSmart IQ800 Desktop PC.

„HP hledá mladé myšlenky – ať už seriózní nebo vtipné – na téma, co by mladí chtěli s počítačem dělat,“ řekl viceprezident pro marketing divize Personal System Group společnosti HP v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA) Luciana Broggi. „Místo toho, abychom mladým lidem – jak to dělá většina společností – říkali: ´Tady je náš produkt a tohle s ním dělejte´, HP se k nim obrací s dotazem: ´Co chcete, aby náš produkt dělal?´“

První desítka videoklipů bude na základě počtu zobrazení a hodnocení kvality obsahu diváky YouTube zařazena mezi finalisty, celkového vítěze vybere HP.

Pro představení kampaně Listen 2U v České republice si HP vybralo festival Sázavafest. Návštěvníci festivalu jsou totiž typickou cílovou skupinou, na kterou HP svým projektem míří. Jedná se o celoevropskou kampaň, zaměřenou na mladé lidi, kteří využívají zejména multimediální funkce svých notebooků – poslech hudby, prohlížení fotografií, stříhání videa nebo přístup k populárním komunikačním sítím Facebook či YouTube.

Součástí kampaně HP Listen 2U bude i multimediální kamion, který napříč Evropou představí zábavnou formou nejnovější produkty a umožní všem mladým zájemcům vyzkoušet si je a zároveň si zasoutěžit o zajímavé ceny.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!