Netradiční kampaň zaměřenou na přímé oslovení majitelů a uživatelů konkurenčních značek BMW realizuje komunikační agentura Proximity Prague.
V minulých dnech mohli primárně řidiči automobilů Audi, Mercedes-Benz nebo Volvo na svých vozech nalézt zavěšenou zprávu od značky BMW s nabídkou udělat radost někomu blízkému.
Cílem bylo jednak zprostředkovat zkušenost se značkou BMW, kterou charakterizuje právě radost (a to nejen z jízdy), jednak získat kvalifikované kontakty pro další komunikaci. Adresáti mohli osobě dle svého výběru nechat zdarma doručit růži v exkluzivním balení.
Kampaň byla v první fázi realizována v Praze, Brně a Bratislavě. Průměrná míra odezvy dosáhla 30 %. Vzhledem k úspěšnosti se v současné době připravuje další fáze kampaně, která proběhne v další desítce českých a slovenských měst.
-red-















Follow

