Reklama

Internetovou sázkovou kancelář KAJOTbet propagují sponzorské vzkazy z dílny MARCO BBN

Agentura MARCO BBN Czech Republic zvítězila na podzim 2011 ve výběrovém řízení na výrobu série sponzorských vzkazů na podporu internetové sázkové kanceláře KAJOTbet. S prvním ze série se již v těchto dnech mohou setkat diváci kanálu ČT 4 Sport.

Spot o délce 15 sekund je ve vysílání na ČT 4 Sport během přenosů hokejové extraligy a jeho tématem je právě lední hokej. „Sponzorský vzkaz má být začátkem komunikace nové značky KAJOTbet, jeho úkolem je determinovat směr a způsob následné komunikace nově vznikající internetové sázkové kanceláře,“ uvedl v zadání specialista internetového marketingu KAJOTbet Michal Binka.

„V úvodní části vzkazu je videosekvence charakterizující daný sport. Střední část tvoří animace, která představuje možnost internetového sázení přes mobilní telefon, poslední třetina sponzorského vzkazu ukazuje černou obrazovku s logem a webovou adresou,“ popsal řešení spotu ředitel agentury MARCO Pavel Marek.

MARCO zvolilo motiv zářící ledové plochy, která se změní na záření z displeje mobilního telefonu. Sáhne po něm ruka a na displeji se objeví titulní strana sázkové kanceláře, kterou posléze vystřídá logo. Pod videem čte mužský hlas sponzorský vzkaz: „Napětí a radost ze hry vám přeje internetová sázková kancelář KAJOTbet. KAJOTbet – joy of winning. www.kajotbet.cz“

V současné době agentura MARCO připravuje spot s tématem běžeckého lyžování, který bude vysílán jako sponzorský vzkaz během přenosu Zlaté lyže v únoru. Sérii zakončí na jaře spot, jehož tématem bude fotbal.

Sponzorský vzkaz je možné zhlédnout zde.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!