Reklama

Česká pošta představila svůj historicky první hraný spot

Ogilvy&Mather připravila novou kampaň pro Českou poštu. Jejím cílem je posílení vnímání společnosti jakožto poskytovatele kvalitních poštovních služeb určených pro každého zákazníka. Součástí kampaně je představení novinek v produktovém portfoliu a zahrnuje kromě televizních spotů také tiskovou inzerci či podlinkové aktivity.

„Česká pošta chce být vnímána nejen jako společnost s dlouholetou tradicí a zkušenostmi, ale také jako inovativní firma, která se snaží neustále vylepšovat svou nabídku a zjednodušit tak využívání poštovních služeb,“ vysvětluje Monika Pavlíková, Account Manager Ogilvy&Mather.

„Jedině Česká pošta doručí vaše dopisy stejně spolehlivě do velkých měst jako do nejodlehlejších míst naší země“ – to je hlavní sdělení televizní a tiskové reklamy cílené na koncového zákazníka a zároveň velká konkurenční výhoda společnosti. Díky široké síti zkušených doručovatelů je schopna Česká pošta doručit 92 % zásilek do druhého dne, a to kamkoliv v České republice.

„Nechceme vás krmit nudnými čísly“ je zase nosná myšlenka inzerátů v tištěných médiích, které oslovují firmy a zdůrazňují fakta o České poště dokazující její spolehlivost a důvěryhodnost. Součástí komunikace směrem k firemním zákazníkům je marketingová podpora individuálního kontaktu se stávajícími i potenciálními klienty, jejíž součástí je například direkt mail ve formě originálního dárku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!