Nadace Leontinka představí nový televizní spot. Ten apeluje na všechny, kterým nejsou zrakově postižené děti lhostejné, a chtějí jim pomáhat. Zdůrazňuje důležitost pravidelné podpory. Lidé mají nyní možnost zaslat dárcovskou DMS, která jim zajistí pomoc celoroční. Dosud bylo možné zasílat DMS pouze jednorázově.
Televizní kampaň startuje 1. 12. a na obrazovkách bude k vidění do konce prosince. Pro Nadaci Leontinka ji připravila agentura Ogilvy&Mather.
„Nadaci Leontinka podporujeme již několik let a jsem velmi rád, že jsme mohli pomoci i tentokrát. Češi se už na charitu přispívat postupně učí, teď je třeba je motivovat k dalšímu kroku – pravidelnosti příspěvků,“ řekl Ondřej Obluk, Managing Director Ogilvy&Mather.
Na kreativním zpracování kampaně se podíleli Art Director Tomáš Milon, Copywriter Petr Šprachta a kreativní ředitel Ogilvy&Mather Will Rust. Režie se ujala mladá režisérka Nicole Volavka. Za kamerou stál Sebastian Milaszewski a o produkci se postarala společnost SimpleFilm.
– red –















Follow


