POPAI CE dlouhodobě spolupracuje s vysokými školami, jejichž zaměřením je obor marketingu, reklamní grafiky a designu.
Cílem těchto aktivit je zapojit problematiku in-store komunikace do standardního výukového programu vedle ostatních tradičních formátů marketingové komunikace. Již třetím rokem probíhají přednášky zástupců POPAI CE na katedrách Marketingu, Komerčních komunikací a Retail managementu Vysoké školy ekonomické Praha. Zároveň proběhly iniciační přednášky například na Vysoké škole ekonomie a managementu Praha, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, Mendelově univerzitě v Brně nebo na Vysoké škole báňské v Ostravě.
V současnosti vrcholí roční přípravy startu přednášek na téma „POP – In-store marketingová komunikace“ do výukového programu letního semestru na Fakultě sociálních věd (Katedra marketingové komunikace a public relations) Univerzity Karlovy v Praze. Jedná se ve střední Evropě o historicky první ucelený předmět na toto téma skládající se z deseti výukových modulů včetně terénního výzkumu a závěrečné atestace. Výukové moduly zahrnují např. základní teoretické souvislosti marketingu at retail, principy práce s reklamou v místě prodeje, způsoby a metody vyhodnocování efektivity, vývojové trendy v in store komunikaci, základy digitalní a smyslové komunikace v místě prodeje a další.
-red-















Follow



