Mlékárna Valašské Meziříčí se zapojila do projektu „Otevřte 13. komnatu“, který již druhým rokem realizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Letos nově ponese deset výrobků mlékárny edici deseti hradů a zámků s jejich historickými postavami. Mlékárna tak nejenom odprezentuje projekt po celé České republice na desetitisících svých obalů, ale zapojí se do tajemné hry o sbírání kolekce vlastní soutěží o vstupenky na české hrady a zámky. Na deseti českých hradech a zámcích, které se projektu účastní, tak mohou turisté kromě kulturních zážitků najít také i zážitky gastronomické. Akce bude probíhat téměř po celou sezonu otevírací doby hradů a zámků, tedy od 17.června do 31.srpna tohoto roku. Projekt podporuje česká mlékárna díky jeho zaměření na rodiny s dětmi a jeho vysoké oblibě. Produkty s brandem 13. komnaty budou běžně k dostání ve všech prodejnách.
„Projekt je velmi zajímavý propojením několika památek a svou komplexností, která zasáhne jak konzervativní turisty, tak moderní cestovatele, kteří své cesty často začínají na internetu. Jsme proto velmi rádi, že můžeme své výrobky v rámci tohoto projektu prezentovat a věříme, že naši zákazníci odhalí nejen mnohá historická tajemství, ale i skvělou chuť našich výrobků,“ říká Zdeněk Bukovjan, obchodní a marketingový ředitel Mlékárny Valašské Meziříčí.
-red-















Follow


