Reklama

Mlékárna Valašské Meziříčí odhaluje na českých hradech a zámcích tajemství skvělé chuti

Mlékárna Valašské Meziříčí se zapojila do projektu „Otevřte 13. komnatu“, který již druhým rokem realizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Letos nově ponese deset výrobků mlékárny edici deseti hradů a zámků s jejich historickými postavami. Mlékárna tak nejenom odprezentuje projekt po celé České republice na desetitisících svých obalů, ale zapojí se do tajemné hry o sbírání kolekce vlastní soutěží o vstupenky na české hrady a zámky. Na deseti českých hradech a zámcích, které se projektu účastní, tak mohou turisté kromě kulturních zážitků najít také i zážitky gastronomické. Akce bude probíhat téměř po celou sezonu otevírací doby hradů a zámků, tedy od 17.června do 31.srpna tohoto roku. Projekt podporuje česká mlékárna díky jeho zaměření na rodiny s dětmi a jeho vysoké oblibě. Produkty s brandem 13. komnaty budou běžně k dostání ve všech prodejnách.

„Projekt je velmi zajímavý propojením několika památek a svou komplexností, která zasáhne jak konzervativní turisty, tak moderní cestovatele, kteří své cesty často začínají na internetu. Jsme proto velmi rádi, že můžeme své výrobky v rámci tohoto projektu prezentovat a věříme, že naši zákazníci odhalí nejen mnohá historická tajemství, ale i skvělou chuť našich výrobků,“ říká Zdeněk Bukovjan, obchodní a marketingový ředitel Mlékárny Valašské Meziříčí.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!