Reklama

Becherovka připravila na léto promo nového drinku Lemond Frozen

S claimem „Ochlaď si den – Nastartuj svou noc“ podpoří Becherovka svou novinku Lemond Frozen na dvou velkých letních festivalech SázavaFest a Hip Hop Kemp. Lemond Frozen představuje nový způsob servírování hořko-bylinného a citrusového likéru jako ledové tříště. Základem nového drinku je Becherovka Lemond a kvalitní jablečný mošt.

„Aktivací nového letního drinku chceme posílit image značky Becherovka Lemond, oslovit tisíce lidí na letních festivalech a ukázat nový způsob servírování této kategorie likérů ze speciálního výrobníku ledové tříště. Online komunikaci drinku na webu a sociálních sítích doplní POS materiály v místech konání a PR aktivity,“ říká manažerka značky Becherovka Lemond Dagmar Rychterová.

V kontextu „Ochlaď si den – Nastartuj svou noc“ vznikne přes den před nafukovacím promo stanem svěží odpočinková zóna a večer se jeho vnitřek promění v párty plnou světel a taneční hudby. Kromě zakoupení a ochutnání nového drinku jsou pro návštěvníky nachystány světelné show žonglérů, happy minutes s možností vyhrát svítící frisbee, svítící bambáro, svítící brýle nebo nafukovací čepici.

becherovka_kampan

Průběžně bude probíhat soutěž o drinky zdarma. Lidé najdou na dně kelímku s Lemondem Frozen jméno a pokud do promo zóny přivedou člověka s uvedeným jménem, dostanou za 1 zakoupený drink 1 zdarma. Fanoušci moderních hraček si také vyzkouší sphero ball, kdy mohou telefonem ovládat robotickou kouli.

Prezentaci, nový způsob servírování a doprovodný program k uvedení Lemondu Frozen si hlavně užijí návštěvníci 13. ročníku multikulturního festivalu SázavaFest, který proběhne od 1. do 3. srpna ve Světlé nad Sázavou a návštěvníci 12. ročníku festivalu Hip Hop Kemp, který otevře své brány od 22. do 24. srpna v Hradci Králové.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!