Reklama

Eva Samková je tváří reklamy značky Honor

Značka mobilních telefonů Honor spouští svou první televizní kampaň v České republice. Ústřední postavou lokálního imageového spotu je olympijská vítězka a ambasadorka značky Eva Samková, která je od září 2015 hlavní marketingovou tváří značky.

Spot byl natáčen ve švýcarském Saas Fee v náročných podmínkách 3 500 m n. m. Je to zároveň první TV spot, ve kterém se Eva Samková objevuje. „Je to tak, jde o moji první reklamu. Dost dobře si to nedokážu představit, až se uvidím v televizi, ale výsledek se mi líbí, tak se snad bude líbit i ostatním,” dodává k tomu Samková.

Hlavní myšlenkou spotu je, že největší výzvou v životě je překonat především sám sebe, což dokážou jen ti odvážní. Reklama tak reflektuje hlavní claim značky Honor „For the Brave“. Cílem nové kampaně je posílení povědomí o značce Honor a její pozice na trhu s mobilními telefony. Podpoří také jasné vyprofilování brandu jako značky pro mladou generaci „digital natives“.

honor_samkova_big

„Televizní spot a doprovodné POS aktivity odstartují další fázi doposud velmi úspěšné kampaně na naši vlajkovou loď, smartphone honor 7. Do této doby se těžiště kampaně nacházelo hlavně v online médiích a také OOH,“ říká k tomu Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.

Velký ohlas v první fázi kampaně získala také sázka Evy Samkové s fanoušky Honoru na kampaňové microsite Jízda s Evou, kde se značka Honor ve spojení se Samkovou prezentovala poprvé. V ní mohli soutěžící tipovat, jak rychle snowboardistka zajede svou tréninkovou trať ve švýcarském Saas Fee. Poté, co se Samkové na trati nepodařilo dosáhnout času, ke kterému se zavázala, musela na pražském Václavském náměstí splnit výzvu od soutěžících a zahrát zde na ukulele.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *