Marketing

Český Duch doby 2013

Česko v roce 2013 ovládly volby, reality show a sport. Osobností roku 2013 se stal Karel Schwarzenberg. V žebříčku vůbec poprvé chybí online hry.

Letošní český Duch doby je ve znamení událostí, které lidé obecně velmi prožívají. Ve srovnání s loňskými ročníky je to vůbec poprvé, kdy se do první desítky dostala pouze jedna online služba (Google Play). V roce 2013 Česko žilo politikou (prezidenští kandidáti, volby 2013), sportem (MS hokej 2013, ČT sport) a reality show (VyVolení, Superstar 2013), které uživatele zaujaly i loni. Do TOP 10 letošních skokanů se vzhledem k dramatickým událostem dostala i Iveta Bartošová. YouTube ovládl Ben Cristovao se songem Bomby.

Dotazy zadané do vyhledávače jsou zrcadlem společnosti, jelikož definují, čím žila, o co se zajímala nebo co ji trápilo. Výrazy, o které nejvíce stoupl zájem ve srovnání s loňským rokem (skokani), definují tzv. Ducha doby. Dodatečnými žebříčky jsou celkově nejhledanější výrazy v jednotlivých kategoriích, které popisují celkový (absolutní zájem), který se v průběhu času může a nemusí měnit.

Tématické žebříčky:

Nejhledanější retail značky

  1. Ikea
  2. Lidl
  3. Sportisimo
  4. Datart
  5. Tesco
  6. Electroworld
  7. Kaufland
  8. Mountfield
  9. Deichmann
  10. Albert

Nejhledanější zboží

  1. auto
  2. kuchyně
  3. svatební šaty
  4. tapety
  5. plavky
  6. dálniční známka
  7. pneumatiky
  8. lednice
  9. boty
  10. kabelky

Nejhledanější banky

  1. Česká spořitelna
  2. mBank
  3. Poštovní spořitelna
  4. ČSOB
  5. Air Bank
  6. GE Money
  7. KB
  8. Fio
  9. Era
  10. UniCredit

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *