Komunikace

ČMSS vylepšuje svůj klientský magazín

Českomoravská stavební spořitelna uplatňuje novou strategii firemních médií. Čtenáře tradičního tištěného klientského magazínu Liška i návštěvníky nového online magazínu pro mladé TadyJeMoje chce především inspirovat.

Oba magazíny pro ČMSS od letošního jara připravuje content marketingová agentura Boomerang Publishing.

„V tištěném magazínu předkládáme klientům příklady, jak pohodlný a hezký může jejich domov být a jak jim v tom jako jednička v úvěrech na bydlení dokážeme pomoci. Online magazín oslovuje mladé lidi především tím, co jim je vlastní, tedy jak bydlet po svém,“ říká Vladimíra Dvořáková, marketingové ředitelka ČMSS.

Magazín Liška vyšel v novém designu na přelomu května a června v nákladu 800 tisíc kusů a byl distribuován rodinám klientů ČMSS. Druhé letošní číslo se chystá na podzim. „Magazín jsme koncipovali jako čtení pro celou rodinu, které zároveň předkládá čtenářům přehlednou a srozumitelnou produktovou nabídku ČMSS v zadní části časopisu,” říká k magazínu Liška jeho projektová manažerka Veronika Nováková z agentury Boomerang Publishing.

V content marketingové strategii ČMSS plní specifickou roli webový magazín TadyJeMoje.cz. Ten je na rozdíl od rodinné Lišky určen především mladým lidem, kteří si své první bydlení buď zařizují, nebo je tato činnost v nejbližší době čeká. Od pondělí do čtvrtka proto web přináší nové, inspirativní příspěvky s příklady, tipy a radami, jak si za málo peněz vyšperkovat domov. Podobně jako webový magazín TadyJeMoje.cz je koncipován i stejnojmenný facebookový profil. „Naším obsahem bojujeme proti šedi v bydlení. Především mladým lidem chceme ukázat, že budovat si vlastní domov může být zábavné dobrodružství, které by byla škoda si neužít,“ uzavírá Vladimíra Dvořáková z ČMSS.

Čtěte také