Marketing

Coca-Cola jako první použila v komunikaci Snapchat brýle

Coca-Cola opět udává trendy. Z dnes již legendární roadshow svého Vánočního kamionu vysílala on-line pomocí brýlí Spectacles od společnosti Snap. Ty se přes Bluetooth spárují s mobilním telefonem, ve kterém je nainstalována aplikace sociální sítě Snapchat.

Pro společnost Coca-Cola tento exkluzivní produkt vyzkoušel známý český Youtuber Jonáš Čumrik aka Johny Machette, který jeho pomocí vysílal on-line z návštěvy kamionu v Lysé nad Labem.

Brýle Spectacles natáčí prostřednictvím integrované kamery přímo to, co jejich nositel vidí. Umožňují tak uživateli natáčet krátká videa bez pomoci rukou a rovnou je také sdílet on-line. Díky těmto inovativním brýlím mohli fanoušci na Snapchatu sledovat momenty z nedělní zastávky Coca-Cola Vánočního kamionu očima jednoho z nejznámějších českých rapperů.

“Roadshow Coca-Cola Vánočního kamionu je kultovní záležitost. Během své každoroční šnůry navštíví téměř 60 českých a slovenských měst. Našim cílem je okamžiky z konání akce ihned posílat on-line, a zprostředkovat tak lidem autentický zážitek. Jedná se o způsob, jak propojit off-line aktivity s digitálním světem, tzv. phygital marketing,“ vysvětluje Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola. „Johnyho Snapchat Story z Lysé nad Labem nasbírala za 24 hodin téměř 16,000 zhlédnutí. Navíc jsme zaznamenali opravdu nadprůměrný engagement, který nás motivuje i nadále pokračovat ve spolupráci s mladými influencery,“ dodává Kadlečková.

Snapchat brýle Spectacles byly představeny teprve nedávno. Jedná se o omezenou sérii produktu, který je momentálně dostupný pouze v USA, prodej probíhá přes pop-up vending machines. „Z brýlí jsem unešený, laťka videokomunikace se posunula zase výš! Díky společnosti Coca-Cola jsem byl první, kdo je mohl v Česku vyzkoušet a využít v komunikaci s fanoušky,“ říká Johny Machette.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *