On-line

Coca-Cola se představuje na Snapchatu

Společnost Coca-Cola startuje v Česku komunikaci s fanoušky prostřednictvím sociální sítě Snapchat. Nový způsob komunikace, který umožňuje zábavnou formou nahrávat a sdílet fotografie či krátká videa, byl představen v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, jehož je Coca-Cola oficiálním partnerem.

Fanoušci se již seznámili v Oficiální fanzóně MSLH IIHF 2015 u O2 Arény také s Coca-Cola Freestyle automatem, který dokáže namíchat více jak 70 jedinečných nápojů dle vlastní fantazie.

„Snapchat je v současné chvíli jedna z nejrychleji rostoucích sociálních sítí na světě, která se těší velké popularitě zejména u mladší cílové skupiny. A právě mladým jsme chtěli představit Coca-Cola Freestyle jako první, proto jsme zvolili tuto cestu. Od zahájení naší komunikace na Snapchatu před dvěma týdny jsme získali celkem 1 950 followerů a obdrželi 456 fotek a videí. Věříme proto, že se nám během následujících sedmnácti dní šampionátu podaří splnit očekávání, která od této sociální sítě máme. Snapchat nasazujeme jako první země v rámci Coca-Cola systému v Evropě a máme s ním velké plány i po skončení hokejového šampionátu,“ uvedla Eva Liba, social media manager Coca-Cola ČR.

Coca-Cola_Snapchat

Coca-Cola má pro všechny followery na Snapchatu připraveny exkluzivní nabídky a soutěže, jako například soutěž o limitovanou edici triček od návrhářky Terezy Vu. Stačí se zaregistrovat na Snapchatu a sledovat účet s názvem „cocacolaczechrepublic“.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!