banner_left
Komunikace

Coca-Cola v rámci letní kampaně Taste the feeling rozdává mobilní data od O2

Coca-Cola v rámci své letní kampaně „Taste the feeling“ spustila společně s operátorem O2 akci, při které rozdává 50 MB mobilních dat zdarma. Pravidla jsou jednoduchá – kupte si půllitrovou lahev Coca-Cola nebo Coca-Cola Zero označenou kampaňovou etiketou.

Dále vyplňte na webu www.datomat.cz kód, který je pod víčkem, a pak už jen stačí vychutnat si léto s doušky vašeho oblíbeného nápoje Coca-Cola.

„Chceme, aby si naši zákazníci mohli při vychutnávání nápojů Coca-Cola užít co nejvíce zábavy, proto jsme se jim společně s O2 rozhodli darovat více dat zdarma, tak aby mohli sdílet ještě více zážitků z pohodových letních dní, dovolených i prázdnin prostřednictvím sociálních sítí, kde budou moci sledovat online videa, hrát hry a poslouchat online hudbu, aniž by během poslouchání oblíbené hudby přišli o data,“ uvedla Kateřina Eliášová, PAC manager CZ a SK.

Coca-Cola_O2_soutez

Akce s O2 probíhá do 31.8. Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 30 kódů z víček Coca-Cola a Coca-Cola Zero. Každý zákazník O2 tak může získat v průběhu léta až 1,5 GB mobilních dat zdarma. Data navíc mohou získat jak smluvní rezidentní zákazníci, tak lidé využívající předplacenou kartu O2.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *