Komunikace

Hamé sází na kemping

Potravinářská společnost Hamé na začátku června vyhlásila novou soutěž Kemping párty. Je určena všem cyklistům, turistům, cestovatelů, fanouškům grilování a vůbec pro všechny spotřebitele, kteří mají rádi výrobky značek Májka, Otma, Znojmia a Hamé.

Stačí, když si spotřebitelé od začátku června do 6. července v Česku zakoupí tři libovolné potraviny těchto značek, uschovají si platnou účtenku a vstoupí do soutěžní aplikace na stránkách www.radostbytspolu.cz. Když správně zodpoví soutěžní otázky a budou vylosováni, mohou se těšit na praktické ceny pro jejich letní pobyt venku. Naplánovány jsou celkem 4 týdenní soutěžní kola a celá soutěž vyvrcholí 5., čili finálovým, kolem.

Hlavní cenou je stan

„Tato soutěž je přesně cílena na spotřebitele, kterým se při letních aktivitách hodí naše výrobky. Nasadili jsme na ni především silnou in store podporu a máme ji provázanou i s online propagačními kampaněmi prémiových značek Hamé. Naše prodejní data dokládají, že lidé dávají stále větší přednost osvědčeným českým značkám tradičních českých firem,“ konstatovala marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk. Soutěž Kemping párty byla vytvořena in house v marketingovém úseku Hamé a online kampaň realizuje agentura MarketUP.

Během pěti kol bude vylosováno celkem 71 šťastlivců, kteří se mohou těšit na opravdu lákavé výhry, jimiž se můžete skvěle vybavit na letní výlety a outdoor dobrodružství všeho druhu. Jde například o velkoobjemové turistické batohy Ultralight – Ribon 60 l s odlehčenou konstrukcí, spacáky Extreme – Espace -6°C, který je přes svou nízkou váhu vhodný i pro nižší teploty, nebo stany Outdoor – Boyard 4, kde se ubytují až 4 osoby. Vítěz finále se pak může těšit mj. na velký rodinný stan Boston 6 pro 6 osob.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *