Marketing

Jak dělá marketing Spoteee.cz

V novém seriálu představujeme, jakým způsobem dělají marketing nově vzniklé internetové projekty. Přečtěte si rozhovor s Petrem Krejčím o jejich projektu, který zpříjemňuje cvičení v posilovnách.

V čem spočívá vaše služba a jaké benefity přináší?
Spoteee je založeno na obrazovkách, které simulují běh v reálném čase. Díky Spoteee.cz se mohou lidé, kteří chodí do fitness, projít po Paříži nebo proběhnout po Hyde Parku a tím pádem jim čas na běhacím pásu několikanásobně rychleji utíká a navíc poznají zajímavá místa nebo si je připomenou.

Jaká byste charakterizoval značku vašeho projektu?

Spoteee je určitě sexy značka, kdyby byla člověkem, tak by byla fit, pěkně upravená a zábavná.

Jak jste propagovali svůj projekt při spuštění?
Jednalo se o přímý marketing. Nakontaktovali jsme na přímo první fitka a osobně si s nimi dali schůzku.

Jak podporujete získávání návštěvníků v současnosti?
Lidé si o Spoteee často říkají sami mezi sebou a doporučují. Navíc v posilovnách běží screensaver, když nikdo není na běhacím pásu se Spoteee, který ukazuje jednotlivé trasy i způsob ovládání.

Jaký cenový/byznys model máte na webu nastavený?
Naši klienti si pronajímají celý systém za měsíční poplatek.

Čím se odlišujete od konkurenčních projektů?
Víme o jediné konkurenci, která prodává běhací pásy přímo s malými obrazovkami a tyto pásy stojí okolo půl milionu korun, takže se lišíme primárně v ceně, dále pak v uživatelské přívětivosti – náš systém je extrémně snadný – jen 4 tlačítka o OK tlačítko, kterým si vybíráte video, které chcete pustit.

Jaké provádíte průzkumy spokojenosti uživatelů?
Celý systém jsme vyvíjeli přes 12 měsíců v několika fitness, pravidelně jsme získávali feedback od uživatelů, jakmile se jednou vyladil, tak inspiraci dostáváme prostřednictvím facebooku, popř. přes majitelé fitek, ke kterým se dostávají náměty.

Spoteee.cz

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *