Marketing

Hamé nabízí za Májky 1000 lahví vína

Potravinářský koncern Hamé se rozhodl opakovaně zpopularizovat spojení paštik a vína v podzimní soutěži o 1000 špičkových moravských vín vinařství Vajbar. „Již výsledky  loňské soutěže nám ukázaly, že téma snoubení chutí vína a paštik je pro spotřebitele hodně lákavé,“ konstatovala brand manažerka Hamé Hana Sedlářová.

Fanoušci chlazených a trvanlivých paštik Májka a vína mohou až do konce října odpovědět  na jednoduché  soutěžní otázky na tma snoubení chuti paštik a vína na www.zlatededictvi.cz Každá 30. odpověď vyhrává balíček vín o 6 až 24 lahvích. „A letošní soutěž je i díky spojení s renomovaným vinařstvím Vajbar ještě úspěšnější, jsme teprve v polovině akce a již nyní se nám povedlo zdvojnásobit počet soutěžících,“ doplnila Sedlářová.

K propagaci soutěže Hamé využívá také on-line komunikaci, instore aktivity a speciální promoční etikety u chlazených paštik. Spojení Hamé a vína přesahuje rámec soutěže. Společnost je letos opět partnerem projektu Král vín.

Čtěte také