banner_left
Komunikace

IKEA rozšiřuje portfolio svých kreativních agentur

IKEA zahájila výběrové řízení na druhou kreativní agenturu pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Výběrové řízení je uzavřené a prostřednictvím dotazníku se žádostí o vyplnění základních informací o společnosti oslovila 16 různých agentur dohromady ze všech tří trhů regionu CZHUSK.

„I nadále bychom chtěli pokračovat v cestě většího množství regionálně produkovaných kampaní, které jsou připravované na základě specifik zemí v našem regionu, dle charakteru a potřeb zákazníků v něm i našich detailních znalostí ze života českých, maďarských a slovenských domácností. Proto jsme se rozhodli dále rozšířit naše kapacity, abychom byli ještě lépe připraveni jít tímto směrem, “ říká Michal Kroupa, manažer externí komunikace IKEA v regionu CZHUSK, a dodává: „V této návaznosti vytvoříme i adekvátní a jasnou strukturu pro spolupráci se dvěmi kreativními agenturami. V uplynulých čtyřech letech jsme úspěšně spolupracovali s kreativní agenturou Kaspen/Jung von Matt, která naším partnerem zůstává i nadále. “

IKEA prostřednictvím tendru hledá dlouhodobého strategického partnera, který IKEA v regionu CZHUSK pomůže dále rozvíjet komunikaci prostřednictvím různých komunikačních kanálů, posilovat značku a naplňovat vizi IKEA vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí. Výběrové řízení by mělo být ukončeno v průběhu podzimu 2016.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *