Marketing

Jak restartovat vlastní značku napoví konference Brand Restart

První ročník celodenní konference o budování značek proběhne v úterý 5. března v Divadle pod Palmovkou. Nabídne celkem jedenáct přednášek pro všechny, kteří hledají inspiraci pro řešení vlastních značek. Program konference s láskou připravuje Taste Lovebrand.

Ač jde o první ročník Brand Restartu, jde o rozšíření zaběhnutých konferencí ze série „restartů“ pořádaných agenturou Taste. “Vzhledem k tomu, že jsme se loni spojili s Lovebrandem, dávalo nám smysl rozšířit Data, SEO, PPC a Social Restart o další tematickou konferenci. Ostatně i Honza Páv s Matezem Jindrou mají s konferencemi bohaté zkušenosti. Věřím tak, že se mají návštěvníci na co těšit,” upřesňuje Jan Tichý z agentury Taste.

Tématem prvního ročníku jsou byznysové změny. Aby byly úspěšné, musí se vždycky dít v souladu se značkou. Jinak jí můžou spíš uškodit. Ať už se jedná o rebranding, nové směřování marketingové strategie nebo obrat ve firemní kultuře. O tom všem bude řeč v rámci jedenácti inspirativních přednášek.

Vedle Honzy Páva a Mateze Jindry mezi řečníky vystoupí například Filip Šimoník z Ambiente, který pohovoří o obnově cukrárny Myšák, Daniel Klíma z Queensu, který bude mluvit o nastartování kampaní v Instagram Stories či spoluzakladatel agentury Brain One, Roman Zámečník, který shrne proměny komunikace značky Vivantis.

Akce začne v 9:00 hodin, konec se předpokládá okolo 15:30. Více o akci na www.brandrestart.cz

Čtěte také