On-line

Liška loni zabodovala na sociálních sítích

Facebook ČMSS zaznamenal přes 300% nárůst fanoušků, z pohledu interakcí se stal dokonce jedním z nejúspěšnějších profilů bankovních domů v Česku. Českomoravská stavební spořitelna se v uplynulém roce výrazněji zaměřila na mladší cílovou skupinu a ve větší míře i na sociální média.

Výsledkem je jeden z nejúspěšnějších facebookových profilů napříč bankovními domy z hlediska interakcí i počtu fanoušků.

Společně s content marketingovou agenturou McShakespeare, se kterou Liška spolupracuje od října 2014, došlo k výrazné proměně komunikace na Facebooku. Díky této aktivitě došlo meziročně ke zvětšení fanouškovské základny (nárůst přes 300 %) a rovněž nárůstu interakcí, které se za rok 2015 meziročně znásobily více než čtyřnásobně. Liška se tak umístila mezi třemi největšími hráči z pohledu bankovních institucí, které na Facebooku operují. Od poloviny roku 2015 je Liška aktivní i na Instagramu, od kterého si slibuje především zvýšení brand awareness.

Podle slov Jana Šestáka, specialisty sociálních médií ČMSS, bylo primárním cílem vytvořit stabilní komunitu, díky které bude profil konkurenceschopný napříč bankovním spektrem.

“Ačkoliv jsme neusilovali primárně o nárůst fanoušků, díky obsahu zaměřenému na atraktivní oblast bydlení a zařizování domova se vytvořila přirozená a stabilní fanouškovská základna, která aktuálně čítá přes 15 000 uživatelů”, potvrzuje Šesták s tím, že tahounem zájmu byla videa, infografiky a blogy, tedy oblasti vhodné ke sdílení.

S vytvořenou skupinou, která pozitivně zareagovala na obsah FB i Instagramu, bude ČMSS pracovat i nadále. “Díky tomuto skoku pro nás teď sociální média představují jednu z klíčových komunikačních platforem zaměřenou na kvalitní obsah a servis fanouškům, tedy nikoli jen na samotný produkt,” doplňuje Šesták s tím, že korporátní témata budou na sociálních sítích nadále ředěna atraktivním obsahem zaměřeným na bydlení a rekonstrukce.

lisk_interakce_2014

liska_interakce_2015

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *