banner_left
banner_right
Marketing

M-ocean vytvořila Schweppes bar pro 21. století

Aktivační agentura M-ocean vyhrála tendr na podporu značky perlivých nápojů Schweppes. M-ocean pro Schweppes jako první projekt vytvořila mobilní a flexibilní Schweppes The Bar, který odpovídá moderním trendům 21. století.

Veřejnosti byl poprvé představen v průběhu přehlídky mladých designérů Czech Design Week 8. listopadu v Kafkově domě na Náměstí Franze Kafky na Praze 1.

„Tým v M-ocean zná výborně prostředí barů a líbí se nám jejich kreativní přístup i práce, která je za nimi. Proto jsme rádi, že tento projekt realizujeme právě s nimi,“ říká Gabriela Římanová, Brand Manager značky Schweppes.

schweppes_big

„Bar je výjimečné místo. Stojí vždy tak trochu mimo čas, mimo společenské struktury i mimo běžný shon. Neznámému člověku můžete během jednoho večera otevřít své srdce. Posedíte s někým a bez jediného slova bude řečeno vše. Pomocí našeho baru chceme definovat a zrealizovat bar hodný současnosti. Místo, které bude mít styl a úroveň. Místo, které je hodné odkazu značky Schweppes,“ říká Martina Kafková, majitelka aktivační agentury M-ocean.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *