Reklama

Studentky získaly zlato v kategorii Media

Největší porevoluční úspěch české reklamy vezou domů z francouzského Cannes Kateřina Huňová a Hana Kundrátová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ve světovém finále Young Lions, určené mladým reklamním kreativním tvůrcům, získaly zlato v kategorii Media.

Obě studentky tak zopakovaly úspěch z českého národního kola. Finálovým zadáním bylo vypracování komunikační strategie pro neziskovou organizaci The International Exchange. Tým zlínských studentek navrhl řešení pro příspěvky jednotlivců i organizace, které zároveň dané firmě může sloužit jako prostředek interní komunikace. „Věřily jsme si! Jsme pyšné na to, že do České republiky vezeme prvního Zlatého Lva,“ komentují obě autorky a dodávají: „Zkušenost není všechno – důležité je, aby vás reklama bavila.“

Z úspěchu má radost i René Jež ze společnosti FleMedia, který obě finalistky do Cannes doprovázel: „Česká reklama v posledních letech trochu stagnovala, a toto vítězství je nejen obrovským zviditelněním české kreativy ve světovém měřítku, ale také velkým příslibem do budoucna – věřím že je to velké povzbuzení pro všechny mladé tvůrce.“

Soutěž Young Lions je součástí největšího a nejdůležitějšího světového festivalu reklamy Cannes Lions. Dvoučlenné týmy mají v soutěži 24 hodin na vypracování konceptu řešení konkrétního zadání, během kterých nesmí nijak komunikovat navenek – maily, telefony i jakékoliv rozhovory jsou zakázány. Podmínkou účasti je věk do 28 let. Vítězové národních kol postupují do finále, které se odehrává v rámci hlavního festivalu. Zástupcem festivalu Cannes Lions v České republice je společnost FleMedia, exkluzívní zpravodajství přináší Český rozhlas – Rádio Česko.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!