Reklamní spot „The Entrance“ (Vstup), provázející globální kampaň Heineken, právě teď vstupuje i do českých kin. Je to poprvé v historii působení globální prémiové pivní značky Heineken na českém trhu, kdy Heineken spouští podobnou kampaň. V jejím rámci míří spot do sítí kin Palace Cinemas a Cinema city. Promítá se před vybranými filmy v celé České republice. Spot s netradičním vstupem hlavního hrdiny na scénu se za účasti stovky herců natáčel v luxusním paláci poblíž Barcelony.
Spot „The Entrance“ má i nestandardní délku – 90 vteřin. „Nový spot nabízí silný vizuální a hudební zážitek. Je to příběh muže, který ví, co chce, je otevřený novým zážitkům, hledá cesty ke splnění svých snů a všechno je pro něj možné. Tak nějak se vlastně dají charakterizovat i konzumenti Heinekenu a jejich přístup k životu. Pečlivě jsme proto také vybírali filmy, před nimiž „The Entrance“ poběží.“ konstatuje brand manager značky Heineken v České republice Richard Gažo. V kinech se spot bude vysílat mezi 16. červnem a 13. červencem.
Reklamní spot s názvem The Entrance je výkladní skříní nové celosvětové kampaně značky Heineken. V premiéře se představil na prestižním a mezi odborníky ceněném mezinárodním reklamním festivalu PIAF 2011 v květnu v Praze. Tamtéž získal první místo v kategorii pivních reklam. Od svého uvedení spot i celá kampaň bodují i v řadě dalších soutěží. V polovině června například sesbíral 7 prestižních ocenění na Cannes Lions International festival of Creativity.
-red-















Follow

