Značka Scott se rozhodla podpořit prodej letní kampaní. „Rozhodli jsme se využít letních měsíců k posílení povědomí o tradiční značce kol a sportovního zboží. V létě každý na kole jezdí, sleduje významné cyklistické závody, nebo potkává jezdce na kolech či míjí auta s koly na střeše… Proto jsem se rozhodli prezentovat kampaní, která je impulsem pro ty, kteří se rozhodnou pro koupi nového kola. Základním sloganem je – Scott, kolo, které vítězí – který glosuje nejen sportovní výsledky, ale i očekávané výsledky obchodní,“ řekl ke kampani ředitel českého zastoupení značky SCOTT Antonín Strach.
Značky SCOTT prezentují čtyři vizuály, která značka v kampani využila – horské kolo SCALE, silniční kolo CR1, cyklistická helma Vanish a bunda pro využití při všech sportovních aktivitách s novou membránou GORE-TEX Activ Shell, která je velmi prodyšná.
Kampaň probíhá do konce července letošního roku.
-red-















Follow

