Obchod

Staropramen uvádí na trh originální nefiltrovaný ležák

Staropramen přichází na trh s originálním českým nefiltrovaným pivem. Staropramen Nefiltrovaný připravoval tým vrchního sládka pivovaru Zdeňka Luxe osm měsíců tak, aby jeho konzumentům poskytl i ve všedních dnech nevšední chuťový zážitek.

Staropramen Nefiltrovaný ležák

Distribuce Staropramen Nefiltrovaného začíná tento týden a spotřebitelé by se s ním měli postupně setkávat od konce července a v průběhu srpna jak v maloobchodních sítí, tak i restauracích a hospodách. Uvedení novinky na trh podpoří také reklamní kampaň, kterou doplní ochutnávková tour ve vybraných městech, během které budou mít spotřebitelé příležitost si nové pivo vychutnat a dozvědět se o něm více informací.

Kampaň založenou na myšlence nefiltrovaných zážitků připravila kreativní agentura Leagas Delaney ve spolupráci s mediální agenturou Universal McCann. O facebook prezentaci se postarala agentura Candytech, vizibilitu na prodejnách stejně jako speciální ochutnávkovou tour připravila agentura Ritual.   

Hlavní část podpory nového piva, jejíž zahájení proběhlo na facebooku tento týden, je naplánována na srpen.  Obsahovat bude jak TV kampaň, outdoor media, rádiovou kampaň, tak zmíněnou ochutnávkovou tour. Televizní spot, který zdůrazňuje myšlenku, že nefiltrovaná zábava je lepší, natočil v produkci Savage renomovaný režisér Jakub Kohák. Spot bude nasazen na Nově, Primě a jejich dceřiných stanicích.

„V letošním roce jsme se v inovacích vydali dvěmi směry. Staropramen Cool Lemon mířil mimo tradiční pivní kategorii a stal se doslova hitem. V případě Staropramen Nefiltrovaného jdeme naopak vstříc aktuálnímu trendu mezi tradičními pivaři, kteří nefiltrovaná či kvasnicová piva dnes velmi vyhledávají.  Doufáme, že je Nefiltrovaný zaujme a budeme tak opět úspěšní,“ říká k poslední novince v portfoliu manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *