Americká denimová značka Wrangler spojila zážitek, radost, dobrý skutek a zábavu v jedno, když 7.9.2011 uspořádala Wrangler Prague Parkour 2011. Prvotní impuls k vytvoření této atypické akce vzešel z její outdoorové kampaně Stunt, založené právě na kaskadérství, výzvách či adrenalinu.
Hořící žena v plamenech nebo z výšky skákající muž proskleným oknem. Jednoduše Wrangler Stunt kampaň. To, že kampaň byla úspěšná, svědčí i fakt, že v Evropě sbírá Wrangler prestižní ceny jako na běžícím páse. Může se pochlubit cenami jako Cannes Lions 2011 nebo Global Fashion Awards 2011.
V Čechách Wrangler nechtěl a nechce zapadnout do typické šedi billboardů. Proto se denimová značka rozhodla ve spolupráci s reklamní agenturou Yashica pro kreativní realizaci – uspořádání pořádné show plného vzrušení a kaskadérství.
Díky Wrangleru byl poprvé v České republice zviditelněn Parkour, tolik známý v zahraničí. Parkouristi se do toho pořádně opřeli a předvedli umění pohybu, koncentrace a přesnosti. Navíc denimová legenda rozdala zdarma 100 džínů. Stačilo si sundat svoje staré džíny, hodit do kontejneru a běžet si do Wrangler Jeans Storu pro nové. Mohli jste tu vidět běžet i mistra ve footbagu neboli hakisu Václava Kloudy, polonahé slečny, teenagery, ba dokonce i maminky s dětmi. Staré džíny byly věnovány na charitu Naděje o.s. Na akci se přišli podívat i známé tváře jako členové skupiny Eddie Stoilow, Ben Cristovao nebo finalistka České Miss 2011 Dominika Opplová.
– red –















Follow

