Reklama

LinkedIn je nyní dostupný v češtině

LinkedIn, největší profesní síť spojující více než 135 milionů uživatelů z celého světa, je nyní dostupná v češtině. Bezmála 250 tisíc profesionálů z České republiky může nyní zvolit českou verzi přímo v nastavení svého profilu.

Tato lokalizace umožní stále rostoucímu počtu uživatelů z České republiky snadnější vzájemnou komunikaci, spolupráci a sdílení informací snadnějším způsobem a v rodném jazyce.

„Uživatelé z České republiky jsou společně s dalšími ze zemí střední a východní Evropy bráni jako jedni z nejaktivnějších v rámci celé evropské sítě. Předpokládáme, že dostupnost české lokalizované verze LinkedIn usnadní zdejším uživatelům spojení s největší světovou profesní sítí a umožní jim získat přístup k lokálním i mezinárodním znalostem a zkušenostem,“ uvedl Ariel Eckstein, výkonný ředitel LinkedIn pro Evropu, Blízký východ a Afriku (EMEA).

Některé z významných společností působících na českém trhu (například RWE, Epson nebo HP) používají marketingové nástroje LinkedIn k vyhledávání a následnému oslovování konkrétních klientů prostřednictvím cílené reklamní kampaně.

Obory v České republice s největším počtem uživatelů sítě LinkedIn:

  • IT a softwarové služby
  • telekomunikace
  • bankovnictví

    Česká lokalizace, která přichází několik dní po nizozemské, svědčí o pokračujících investicích sítě LinkedIn do evropského trhu. Celkově je tato síť dostupná již v šestnácti jazycích.

    – red –

  • Čtěte také

    Žaluzie, rolety, markýzy
    Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!