Společnost Skřivánek, největší jazyková agentura v ČR, spouští svoji jarní kampaň na podporu prodeje jazykových kurzů pro veřejnost. Ty se otevírají den před svátkem sv. Valentýna, tedy 13. února. Kampaň se vyznačuje unikátním cílením na ženy ve věku 25–40 let, reflektuje zásadní změny v potřebách této cílové skupiny a propojuje je s nejznámějším svátkem zamilovaných. Mladé ambiciózní ženy by přece nechtěly o svou osudovou lásku přijít jen kvůli jazykové bariéře… Nebo ano?
V dnešním rychle se měnícím světě platí, že osvědčené recepty propagace mohou selhat, pokud přestaneme sledovat chování a potřeby našeho zákazníka. „Je třeba si uvědomit, že hodnoty potřeb zákazníků se dynamicky mění a že je třeba na tyto změny vhodným způsobem reagovat,“ potvrzuje obchodní ředitelka jazykové agentury Skřivánek Andrea Vojáčková. Skřivánek proto ve spolupráci s kreativní agenturou Loosers zvolil podporu jarních kurzů pro veřejnost konceptem „Hledám českou ženu“.
Koncept vychází z toho, že v období kolem Valentýna se ve všeobecných společenských debatách stále častěji objevují témata vztahů v nejrůznějších podobách. A jsou to právě nezadané, ambiciózní ženy, které mohou mít tendence k životní změně, aby si našly nového partnera. Kampaň se proto snaží najít vhodné racionální a emocionální benefity ve spojení svátku zamilovaných, jazykové výuky a této cílové skupiny.
Pojetí kampaně se zaměřením na ženy a spojením se svátkem zamilovaných je možné zahlédnout díky masivní off-line i on-line kampani v 19 městech po celé ČR, kde má Skřivánek své pobočky. Ústředním motivem je muž, který vypadá jako typický představitel určité národnosti. Lze spatřit Itala, Angličana a další, kteří hledají českou partnerku. Sloganem inzerátu je např. Anglicky nejen snídat, Italsky nejen vařit. Ke kampani byla vytvořena i speciální microsite www.hledamceskouzenu.cz se slovníčkem lásky, tzv. Love Translator. Kampaň se snaží o to, aby potenciální klient navštívil tuto microsite, pobavil se a přes odkaz se dostal až k nabídce kurzů pro veřejnost, kde si vybere konkrétní kurz. Celá kampaň potrvá do 14. 2. 2012.
„Cizí jazyky mohou být jednou z cest k poznání nových mužů. Zároveň ale apelujeme na to, aby se ženy jazykově připravily na léto, kdy mohou v zahraničí i u nás potkat muže svých snů,“ vysvětluje Andrea Vojáčková. Definice se značkou Skřivánek se nese v duchu inspirace k neustálému osobnímu zlepšování a nárůstu sebevědomí. Klíčovými hodnotami se stávají potřeba seberealizace, prosazení se a využití vhodné příležitosti jak v osobním, tak v pracovním životě.
– red –
















Follow




