Goldbach Czech Republic připravil pro inzerenty v České republice možnost inzerce na www.mobile.de, předním německém trhu s novými i ojetými vozidly.
Mobile.de působí na Internetu od roku 1996 a od roku 2004 nabízí i českou jazykovou verzi, čtyřicet procent jeho uživatelů pochází z evropských zemí jako je Polsko, Rumunsko, Česká republika, Francie, Rakousko, Dánsko a Nizozemí. Měsíčně ho využívá zhruba 260 tisíc uživatelů z České republiky a zhruba jedenáct milionů uživatelů celosvětově (podle Google/doubleclick ad planner).
„Mobile.de zastupuje Goldbach exklusivně,“ říká Jakub Hulík, Head of Product and Partner Management společnosti Goldbach Czech Republic. „Dlouhodobá spolupráce s Mobile.de umožní českým firmám inzerovat na jednom z nejvýznamnějších obchodních tržišť s automobily,“ dodává.
Marketingově je Mobile.de (vedle klasické internetové inzerce) ideálně využitelný pro kampaně na nové modely automobilů, produktovou komunikaci, lead generation i poprodejní marketing. V klasické internetové inzerci nabízí Mobile.de řadu formátů i možnost cílené inzerce, včetně cílení na jednotlivé země a další dílčí možnosti.
Mobile.de patří do rodiny serverů provozovaných největší světovou aukční síní eBay – viz www.ebay.com či www.ebay.cz.
– red –















Follow


