Bushman představuje pokračování mimořádně úspěšné kampaně značky BUSHMAN s mottem „90% SLEVA NA HADRY!“, která kromě zákazníků, zaujala i širokou veřejnost, média a obchodníky.
Originalita a nápad, spojená s nadhledem a lehkou ironií se ukázala jako ideální komunikační prostředek, což dokazují reakce zákazníků – píší, mailují, telefonují, navrhují nové zákony, nová témata a popisují vlastní zkušenosti s absurdními akcemi či slevovými nabídkami…
Kampaň byla spustěna na přelomu roku, důležité parametry jsou pravidelně sledovány a vyhodnocoványw. Patří mezi ně například frekvence návštěv, frekvence nákupů, objem nebo průměrná výše nákupu. V klíčových ukazatelích procentuelně vzrůstají ve dvouciferných hodnotách vzhledem ke srovnatelným obdobím. Kampaň tak splňuje i striktně obchodní cíle, a potvrzuje fakt, že efektivita se nevylučuje s kreativitou.
II. vlna kampaně má slogan „AKCE 1+2 ZDARMA“ s podtextem“ Děkujeme Vám, že při nákupu používáte kromě očí i hlavu!“ Chce upozornit na běžný fenomén výprodejových akcí, kdy zákazníci kromě zboží, které si opravdu přišli koupit, dostávají jako bonus i další „zboží“, které buď nechtějí nebo nepotřebují. „Výhodnost“ těchto akcí pro zákazníka se tak zužuje na jednoduchý princip levného výprodeje nebo likvidace neprodejných modelů.
Kromě toho se podobné akce v mnoha případech týkají velice omezené části sortimentu a de facto jsou opět pouhým výprodejem kusového zboží. Hlavním prvkem akce je opět „hadr“, který dokumentuje absurditu zdánlivě skvělé nabídky a její nesmyslnost.
Téma II. vlny je výsledkem hodnocení připomínek a reakcí zákazníků, kteří nám píší své návrhy na další „slevové zákony“. Z celé řady tipů a doporučení na podobné nabídky jsme vyhodnotili tuto jako nejčastější a použili její motiv pro další krok našeho snažení o důvěryhodnější a korektní komunikaci prodejních akcí.
– red –















Follow



