Během televizních přenosů letošního ročníku lyžařských závodů Světového poháru v Novém Městě na Moravě ze Zlaté lyže byly letos vysílány sponzorské vzkazy poutající na internetovou sázkovou kancelář KAJOTbet. Spot ve dvou variantách realizovala agentura MARCO BBN.
Spot o délce 15 sekund byl od 7. února ve vysílání na ČT 4 Sport během přenosů ze závodů Zlaté lyže a jeho tématem je klasické lyžování. „Sponzorský vzkaz má být začátkem komunikace nové značky KAJOTbet, jeho úkolem je determinovat směr a způsob následné komunikace nově vznikající internetové sázkové kanceláře,“ uvedl v zadání specialista internetového marketingu KAJOTbet Michal Binka.
„V úvodní části vzkazu je videosekvence charakterizující daný sport. Střední část tvoří animace, která představuje možnost internetového sázení přes mobilní telefon, poslední třetina sponzorského vzkazu ukazuje černou obrazovku s logem a webovou adresou,“ popsal řešení spotu ředitel agentury MARCO Pavel Marek.
MARCO zvolilo motiv běžecké tratě se závodícími běžci na lyžích. Tato trať se změní na záření z displeje mobilního telefonu. Po telefonu sáhne ruka a na displeji se objeví titulní strana sázkové kanceláře, kterou posléze vystřídá logo. Pod videem čte mužský hlas sponzorský vzkaz: „Na přenosy ze závodů Světového poháru v běhu na lyžích vás zve internetová sázková kancelář KAJOTbet. KAJOTbet – joy of winning. www.kajotbet.cz“
– red –















Follow


