Firma Racio, jednička na českém trhu s pufovanými výrobky, představila řadu křehkých chlebíčků Cornies a Cornies s pravou belgickou čokoládou na citylightech umístěných po Praze a ve dvanácti krajských městech.
,,Jako hlavní benefit svačinek Cornies chceme zákazníkům prezentovat hlavně jejich výbornou chuť. Společným jmenovatelem vizuálů je proto detailní aranžovaná fotografie produktu, která obzvlášť v čokoládové variantě působí opravdu lákavě. K tomu jsme přidali nekomplikovaný a chytlavý slogan,“ řekl kreativní ředitel Ivan Štindl z agentury Nextcom, která reklamní vizuály pro Racio připravila.
Racio patří mezi největší a nejznámější české výrobce zdravé výživy. Kromě vlastních pufovaných a extrudovaných cereálních výrobků s řadou sladkých a slaných příchutí (ve standardní i BIO kvalitě) nabízí také tradiční skandinávské knäckebroty a holandské toasty. Se sortimentem více než 40 druhů výrobků se začíná postupně profilovat jako komplexní dodavatel křupavých chlebů (tzv. crisp breads), který drží krok s moderními trendy ve stravování, pružně reaguje na potřeby trhu a přichází pravidelně s novými výrobky nebo inovacemi.
– red –















Follow

