Společnost HP ukončila druhou fázi reklamní kampaně Everybody On HP, která představila nové notebooky a osobní počítače určené domácím i firemním zákazníkům. Investice do kampaně, která probíhala paralelně v Česku i na Slovensku, přesáhla 25 milionů korun a zapojilo se do ní celkem více než 50 regionálních partnerů společnosti HP. Kampaň kombinovala outdoorovou, tištěnou a internetovou reklamu.
„Jednalo se o lokalizovanou globální kampaň společnosti HP, která představila jednotlivé přednosti vybraných produktů. U domácích notebooků se jednalo například o zvukový systém Beats Audio, u firemních o bezpečnostní prvky,“ řekl Petr Trešl, marketingový ředitel divize osobních počítačů HP. „S prodeji modelů komunikovaných ve druhé polovině loňského roku jsme spokojeni, a proto připravujeme implementaci další fáze kampaně,“ dodal Trešl.
Ojedinělým prvkem kampaně bylo přizpůsobení jednotlivých vizuálů pro vybrané regionální partnery společnosti HP tak, aby se vzájemně odlišily a zároveň vhodnou formou komunikovaly benefity HP notebooků. Ačkoliv vizuály spojoval slogan „dokONalý“, lišily se grafikou, barvou i logem konkrétního partnera HP v daném regionu.
„Skutečnost, že jsme jako prodejce měli možnost využít unikátní vizuál, pro nás hrála významnou roli,“ uvedl Václav Bolf ze společnosti ALFA COMPUTER a.s. „Díky této kampani jsme dosáhli zvýšení prodejů o 178 procent u propagovaných notebooků a stolních počítačů, zároveň však stoupl zájem i o ostatní produkty od HP.“
– red –















Follow



