Společnost Wüstenrot využívá v rámci své kampaně kromě klasické reklamy i netradiční reklamní nosiče – 3D tramvajové zastávky, polepy výtahů v nákupních centrech nebo přestupní stanice pražského metra.
V centru Prahy jsou rozmístěny atypické tramvajové zastávky s 3D nástavbou klavíru či mraku s bleskem, doplněné autentickým ozvučením. Wüstenrot ve spolupráci s mediální agenturou ze skupiny Media Service Attention!Media a kreativní agenturou Scholz & Friends Praha realizuje prostřednictvím těchto motivů svou OOH kampaň na plochách JCDecaux, která je navíc doplněna o showcase s motivem ženy stojící v zatopeném bytě, přičemž na ní seshora kape voda od souseda. V ploše vitríny je zabudované skryté akvárium, v němž cirkuluje voda – díky tomu vypadá sdělení realističtěji než na statickém citylightu.
„Kampaň má představit široké spektrum pojistných produktů, které Wüstenrot nabízí. Jde o životní pojištění ProSichr, pojištění domácnosti ProDomov, cestovní pojištění ProCesty, pojištění motorových vozidel ProAuto, termínované a spořící vklady ProBanking, hypoteční služby a stavební spoření. Zároveň jsme chtěli touto kampaní upozornit na nový prodejní kanál www.wustenrot24.cz, díky kterému si můžete sjednat nejen životní pojištění snadno online z pohodlí vašeho domova,“ dodává Kateřina Bílá, tisková mluvčí společnosti Wüstenrot.
Ve vybraných nákupních a business centrech došlo v rámci kampaně ke speciálnímu polepu podlah výtahů, který imituje přímý průhled do výtahové šachty. V Praze, Brně a Ostravě také brázdí ulice speciálně polepená tramvaj v barvách Wüstenrotu.
– red –















Follow



